piątek, 25 kwietnia 2014

"Miłość jest jak wiatr- nie widzi się jej ale się czuje"

Cytat ten pochodzi ze wspaniałego filmu "Szkoła uczuć"
Ten post chciałabym poświęcić miłości. Chyba każdy z was choć raz jej doznał. Przychodzi do naszego życia znienacka i trudno jest jej się pozbyć.
Lecz nie zawsze wygląda to tak różowo jak w filmach. Czasami jet ona nieodwzajemniona albo wręcz toksyczna.

Mimo tego wszystkiego nie powinniśmy się  jej bać. Gdy znajdziemy już odpowiednią osobę nie bójmy powiedzieć się "Kocham Cię" <3
W miłości nie powinniśmy patrzeć też na to co powiedzą inni. To ty powinnaś być szczęśliwa a nie ludzi którzy cię otaczają. Co to ich obchodzi czy spotykasz się z młodszym albo starszym chłopakiem. Jeśli tobie to nie przeszkadza to czemu ktoś inny miałby się wtrącać.
Ja jestem dość nieśmiałą osobą i trudno jest mi zagadać do chłopaka który mi się podoba. Lecz jestem pewna że znajdę kiedyś w sobie tą odwagę i zagadam do niego. Na razie jesteśmy na etapie zaczepek na fb.
Lecz jeśli wy macie odwagę nie bójcie się rozmawiać z osobą która wam się podoba.

W miłości często jest tak że zostajemy odrzuceni a im bardziej pokochaliśmy daną osobę tym rozstanie jest bardziej bolesne. W takich sytuacjach jest parę rzeczy co na pewno poprawi nam humor.

♥ Lody- po to chyba sięga każda dziewczyna gdy ma złamane serce. To one nam je osładzają choć potem miesiącami trzeba je spalać na siłowni.
♥ Przyjaciel- to właśnie on pomorze ci się pozbierać do kupy. Pokaże ci że ten koleś nie był ciebie wart co sprawi że na twojej twarzy pojawi się piękny uśmiech. To z nim będziesz mogła godzinami obgadywać osobę która cię zraniła.

Lecz ja jestem pewna że wasza miłość jest kolorowa i nigdy nie będziecie musieli sięgać po pudełka z lodami ani paczki chusteczek.
Naty :*


3 komentarze:

  1. Miłość jest piękna, ale żeby była idealna trochę trzeba jej pomóc. :) Świetny blog, obserwuję. :-D

    http://nataalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny post! Bardzo podoba mi się Twój blog ;))

    Obserwujemy? :)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze niezawodna rada ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D