sobota, 10 maja 2014

Fandomy.

Zapewne każdy z was należy do jakiegoś fandomu. Fandom to społeczeństwo ludzi którzy lubią ten sam zespół lub tego samego artystę. Istnieje bardzo dużo fandomów pod rożnymi nazwami. 
Niestety coraz częściej na forach internetowych możemy spotkać się z "bitwami" fandomów. Ludzie nawzajem obrażają się co moim zdaniem jest wcale nie potrzebne. Każdy lubi co innego i nie powinniśmy go obrażaj tylko dlatego że należy do fandomu np. Directioner a nie do fandomu np. Belieber. 

Fandomy powinny nas łączyć a nie dzielić. Nie obrażajmy się nawzajem bo chyba nikomu nie jest miło w takich chwilach. 
Ja nie przepadam za bardzo za muzyką taką jaką grają One Direction ale nie obrażam ich fanów gdyż to co mi się nie podoba nie znaczy że wszystkim ma się nie podobać. Ja jestem dumna z tego że mogę należeć do różnych fandomów, rozmawiać z ludźmi których interesuje to samo co mnie i dzielić się z nimi moją pasją. 
Dlatego nie obrażajmy się tylko jednoczmy a na pewno będzie panować lepsza atmosfera pomiędzy wszystkimi fandomami. 
A tak z ciekawości. Do jakich fandomów wy należycie? Piszcie w kom :D 
Naty :*



13 komentarzy:

  1. ja jestem belieber, smiler, lovatic. Szczerze, zgadzam się z twoim zdaniem na temat tych całych kłótni.

    Zapraszam: http://soleil-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! świetny post! Obserwacja za obserwacje?
    http://bynathali3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej! świetny post! Obserwacja za obserwacje?
    http://bynathali3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście masz rację, nie powinniśmy oceniać ludzi po tym czego słuchają. Moje zdanie jest takie, że każdy powinien słuchać tego co sprawia mu przyjemność i czuję się dzięki temu lepiej. Jak to mówią "o gustach się nie dyskutuje", a każdy lubi to co lubi i nie powinien być przez to oceniany.
    Pozdrawiam ;)

    www.scarlet-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog hehe będę odwiedzać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem Selenator , Belieber i Lucynator

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat nie należę do żadnego fandomu, gdyż zespoły, które słucham owego fandomu nie posiadają. ;)
    Ciekawy blog. Obserwuje.
    Jesli masz chęć możesz wpaść do mnie: http://rysunkizgornejpolki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie należę do żadnego fandomu.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam taki zespół ,ale to było dawno i nieprawda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie należę do żadnego fandomu :D
    emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zgodzę się ze zdaniem, że "Fandom to społeczeństwo ludzi którzy lubią ten sam zespół lub tego samego artystę." Fandomy to o wiele szersze pojęcie. Są fandomy książek, filmów, komiksów, postaci literackich itd. ;)
    Osobiście nie należę do żadnych z wymienionych tu fandomów, podałaś tu tylko te najbardziej popularne. Zespoły i artyści których słucham nie mają nazwy fandomu, więc...
    Mimo wszystko zgadzam się, spięcia między fanami są bezsensowne i nie powinno się do takowych doprowadzać.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://pesymistyczna-euforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie należę do żadnego fandomu,więc nie zgodzę się z pierwszym zdaniem. Nie widzę w tym sensu.
    Po za tym fajnie napisałaś :)
    Zapraszam do mnie na post z nowościami,miło mi będzie jeśli skomentujesz.:)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem Swiftie i Arianator <3 Również uważam, że wszystkie fadomy powinny się nawzajem szanować, a nie obrażać :)
    Pozdrawiam! ♡Zapraszam na bloga-kliik♡

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D