środa, 7 maja 2014

Nakrycia głowy dla każdego.

Słońce za oknem coraz mocniej przygrzewa więc trzeba w szczególny sposób zadbać o odpowiednie nakrycie głowy.  W sklepach można teraz znaleźć przeróżne modele nakryć począwszy na full capach, beanie a skończywszy na zwykłych czapkach z daszkiem. Ja dzisiaj chciałabym wam bardziej przybliżyć te 2 pierwsze modele które wymieniłam czyli beanie i full cap. 

Osobiście sama mam full capa i jestem z niego bardzo zadowolona. 
W zależności czy jesteś dziewczyną czy chłopakiem full capy pasują do każdego. Można je nosić daszkiem do przodu, do tyłu, na bok a i tak zawsze będą wyglądać bombowo.
Dla dziewczyn: Jeśli masz grzywkę ta czapka jeszcze lepiej będzie wyglądać na twojej głowie. Ja specjalnie do tej czapki robiłam sobie grzywcie i muszę wam powiedzieć że jestem z niej bardzo zadowolona.
Drugi model czapki to beanie. 
Tej czapki nie powstydziła by się ubrać największa gwiazda a mam tu na myśli Miley Cyrus. 
Te czapki wyróżnia to że są wygodne w noszeniu oraz bardzo dobrze wyglądają na głowie każdego. 
Chciałabym wam polecić sklep Cropp w którym można kupić naprawdę boskie czapeczki. To tam właśnie kupiłam swoją i jestem z niej bardzo zadowolona. 
Śliczne czapki można też kupić w sklepach internetowych i to naprawdę nie za duże pieniądze. 
Mam nadziej że choć trochę przybliżyłam wam modele tych czapek. 
Dziękuję za te ciepłe komentarze i za tyle obserwatorów. 
Naty :* 

8 komentarzy:

  1. Najlepsza czapka ta 1 ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne te nakrycia glowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsza 1:) fajny blog.

    zapraszam: http://oliwias-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta ostatnia czapka cudoo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak jeszcze rok temu chciałam mieć takiego full capa :D Można nawet nisić zwykłe kapelusze. One też świetnie wygladają ;)
    http://lkgirlwithapassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście jestem zwolenniczką beanie, ale czasem też noszę czapki typu full cap :)
    Zapraszam do mnie:
    www.jaro-jarooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakos nie lubię,dlatego też nie kupuję czapek beanie. Wkurzają mnie też czasem wulgarne napisy na nich. Tymbardziej jak ktoś nawet nie wie,co tam jest napisane. A co do full cap zamierzam sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam full capa i naprawdę go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D