czwartek, 8 maja 2014

"Wszyscy kłamią. Piękne dziewczyny robią to najlepiej"

Ile razy spotykaliście się w swoim otoczeniu z kłamstwem? Ja wam muszę powiedzieć że ja spotykam się z nim bardzo często. Kłamstwo przylgnęło do naszego życia jak taka zaraza która nie chce się odczepić. 
Wy też pewnie nie raz skłamaliście po to aby uniknąć kłopotów albo nie zranić drugiej osoby. 
Niestety kłamstwo ma krótkie nogi i prędzej czy później wyjdzie na jaw. 
To było takie małe wprowadzenie. W tym poście chciałabym wam polecić jeden z najlepszych seriali jakich przyszło mi oglądać czyli Pretty Little Liars. 

Serial opowiada o grupce przyjaciółek Arii, Spenser, Hannie i Emily które po śmierci swojej przyjaciółki Alison żyją w ciągłym kłamstwie. Spokoju nie daje im także -A które zna każdy najskrytszy sekret każdej z dziewczyn o którym wiedziała tylko ich zmarła przyjaciółka.
 Miłość, rodzina, kłamstwa czy to da się pogodzić? Musicie sami to zobaczyć. 
Dla osób które nie przepadają za oglądaniem telewizja mam inne rozwiązanie jak poznać historię dziewczyn. Serial jest oparty na książce którą można kupić w Empiku. Ja sama mam 3 części na swojej półce i zbieram na kolejne. W książce oczywiście niektóre sytuację są bardziej szczegółowo opisane niż w serialu ale to chyba zawsze tak jest. 
Kto jest tajemniczym -A? Czy dziewczyny w końcu zaczną żyć normalnie? 
Zachęcam bardzo serdecznie do oglądania albo czytania książki. I ty dołącz do PLL Family. 
Natyy :* 

9 komentarzy:

  1. Książka jest dużo lepsza, serio. SPOILER KSIĄŻKI!! Nie ma Cece, Alisson ma siostrę bliźniaczkę, DOBRA KONIEC. I w sumie to jest zupełnie inna historia. Seria mnie nie wciągnął, ale książka bardzo.
    http://world-of-rinko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyśmy mieli mówić samą prawdę, świat by milczał, naprawdę. Kłamstwo to dziś niestety norma. : /

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie kłamią coraz częściej, wchodzi to w niezdrowy nawyk ... Świat by milczał , gdyby miał mówić tylko prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, też oglądam PLL!!! <3 + Zarąbisty blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachecilas mnie do tego filmu!
    Napewno obejrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na swoim blogu również poruszałam temat kłamstwa :)


    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam to! Jezu kocham kocham kocham ten serial, jest najsuperowszy na świecie :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie i kiedy można to obejrzeć? ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D