poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Jak spędzić wolny czas?


Trochę ostatnio zaniedbałam bloga ale to tylko dlatego że były święta i musiałam w wielu rzeczach pomóc mamie. Lecz teraz mam dość dużo wolnego czasu więc posty będę częściej. 
W tym tygodniu trzecie klasy gimnazjum piszą testy. Ja jestem w drugiej klasie więc jeszcze mam ten czas wolny dlatego chciałabym go jak najlepiej wykorzystać oraz pokazać wam jak łatwo można wyeliminować nudę. 
Gdy zaczyna nam się nudzić pierwsze co to siadamy do komputera albo przed telewizor. Czy to dobre? Absolutnie nie!  

O wiele lepszym sposobem na nudę jest spotkanie z przyjaciółmi. Zadzwoń do nich i umów się na jakiś spacer. Możecie zrobić piknik albo po prostu pogadać w parku na ławce. 

Sposób kolejny na nudę jest sport. Nie chodzi mi tu abyście męczyli się do nieprzytomności. Pewnie każdy z was ma rower albo rolki. Pogoda za oknem jest ładna więc na co czekacie. Czas szybciej ci zleci a i kondycja ci się poprawi. 

Ostatnią rzeczą jest oglądnięcie jakiegoś ciekawego filmu albo przeczytanie książki która już od dawna leży na twojej półce. 

Mam nadzieje że choć w małym stopniu wam pomogłam. Chciałabym się też podzielić z wami moimi planami. 
Ja mm jeden bardzo zasadniczy cel. Chciałabym się nauczyć jeździć na deskorolce. Dlatego już jutro razem z przyjaciółką wybieramy się na nauki. Czy się uda? Tego nie wiem. Ale przynajmniej będę wiedziała że nie przesiedziałam tego czasu przed komputerem. Kolejną rzeczą którą będę robić to nauka. Już za niedługo wakacje a ja muszę poprawić parę ocen. Ahh już nie mogę wytrzymać tej szkoły. 

Piszcie w komentarzach swoje pomysły na czas wolny. 

Wszystkim trzecioklasistom życzę aby jak najlepiej napisali testy. wierzę że te 3 lata nauki nie poszło na marne i każdy wyjdzie z uśmiechniętą miną. 
Naty :* 

5 komentarzy:

  1. Ja gdy mam czas wolny ,zawsze spotykam się ze znajomymi <3
    Fajne Posty i będę tu zaglądać częściej ? *___*
    http://youmakemebaby.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja mam czas wolny i mi się nudzi to idę na trampolinę. Lepsze to niż siedzenie przed komputerem lub telewizorem.
    Ja będę właśnie pisać testy, więc mam nadzieję, że pójdzie mi jak najlepiej ;)
    http://lkgirlwithapassion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, obserwuje :)
    http://cherry-nat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze ze znajomymi ^^
    piszesz świetne posty i masz pięknego bloga <3 obserwuje bo napewno będe wpadać tu częściej + + moge cie prośić o kliknięcie jakiegoś linku z sheinide, to dużo dla mnie znaczy :) http://mergato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy na dworze jest ładna, albo chociaż nie pada deszcz to od razu lecę po moją najlepszą przyjaciółkę i razem siedzimy gdzieś na dworze :D
    Jeśli pada to ogl. jakiś film, czytam coś, różnie :)
    Świetny post :*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D