sobota, 12 kwietnia 2014

Moje kochane Vlogerki!

 W tym poście chciałabym się z wami podzielić moimi ulubionymi  Vlogerkami z których czerpię inspirację.

Pierwszą z nich jest już wam pewnie doskonale znana Lucy
Jest ona Polką która mieszka w Norwegi. Prowadzi także swoje bloga. Kocham jej wszystkie filmik oraz posty na blogu. Jeśli ktoś jeszcze jakimś cudem nie oglądał żadnego z jej filmiku oto jej kanał. 
Drugą moją kochaną jest Bethany.
Pochodzi ona z Kalifornii. Ma ona wspaniałe pomysły. Pokazuje nie tylko jak się fajnie ubierać ale i także jak zrobić przerobić przeróżne rzeczy. Oto jej kanał na yt. 
Bethany Mota

Trzecią choć nie najgorszą jest Zoella.
Dziewczyna mieszkająca w Londynie. Jej filmiki są zabawne oraz bardzo inspirujące. Na yt jest już od bardzo dawne ale jeśli nie widzieliście jej kanału to oto on
A wy macie jakąś swoją ulubioną Vlogerkę której tutaj nie wymieniłam? Piszcie w komentarzach a spróbuję oglądnąć.
Natyy :*

4 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię Mery&Blue!
    Zapraszam!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Lucy :D Właśnie jutro wysyłam do niej paczkę :)
    Fajny post + zapraszam do siebie http://meg-megan1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Bethany. + zapraszam do mnie

    http://tini-tiini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ubóstwiam po prostu Adriannę Skon, ma ciekawe pomysły i genialną serię filmów pt. Siostry
    Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D