sobota, 12 kwietnia 2014

Postaw na sport!

Wiele osób pewnie siedzi teraz przed swoim komputerami i narzekają że są grubi. Nie przejmujcie się ja też tak robię. Ale postanowiłam to zmienić. 
Począwszy od jutra zaczynam biegać oraz robić brzuszki. Trzeba się wziąć za siebie ponieważ idą wakacje.  Przez dłuższy czas w kółko tylko narzekałam lecz nic z tym nie robiłam. 
Teraz zaczynam ćwiczyć dla siebie. Nie dla innych. Chce sama czuć się dobrze we własnej skórze. 
We także nie róbcie tego tylko dlatego że ktoś na was krzywo patrzy. Sport powinien być przyjemnością nie męką.


Zaczynam także bardziej zwracać uwagę na to co jem. Rzucam w kąt wszystkie chipsy, czekolady, żelki i biorę się za jedzenie nieco zdrowsze. 
Nie chcę stosować jakiś diet typu głodówek gdyż wiem że towarzysz przy tym efekt jo-jo i także nie polecam wam ich. Nie odmawiajcie sobie np. śniadania gdyż nic to nie da. Lepiej zjeść ale w mniejszej porcji. 

Co jakiś czas będę was informować jak idą moje postępy w ćwiczeniach. 
Znajdźcie motywacje i także zacznijcie ćwiczyć a zapewniam was że wyjdzie to wam na zdrowie. 
Natyy :*

1 komentarz:

  1. Ja osobiście nie przepadam za sportem, ale podobnie jak ty narzekam, że jestem za gruba itp.
    Biegać może nie będę, ale brzuszki, czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D