sobota, 12 kwietnia 2014

Because I’m happy

Jak pewnie domyślacie się po tytule postu będzie on o szczęściu. 
Jak dużo ludzi chodzi teraz przytłoczonym swoimi problemami zapominając o uśmiechu.  
Uważają że w ich życiu tyle się dzieje iż nie mają już nawet sił aby się uśmiechnąć do drugiej osoby. 
Ja nie wyobrażam sobie życie bez uśmiechu. Oczywiście są takie dni gdy jestem w totalnym dole i ostatnią rzeczą na jaką mam ochotę to uśmiechać się ale wtedy myślę sobie że niektórzy ludzie mają gorzej a i tak uśmiech nie schodzi im z twarzy. 

Pewna osoba ostatnio mi powiedziała:
"Jeśli nie chcesz uśmiechać się dla siebie to uśmiechaj się dla osoby która jest blisko" 
Uwierzcie mi że jeden uśmiech potrafi podnieść człowieka z największego doła. Gdy rano wstaniecie, stańcie przed lustrem i uśmiechnijcie się sami do siebie a gwarantuję wam że dzień minie wam o wiele lepiej.

Szczęście? Trudno zrozumieć to słowo. Dla mnie szczęściem są moi bliscy. Moi przyjaciele którzy zawsze są przy mnie kiedy ich najbardziej potrzebuję. Moja rodzina która jest ze mną zawsze i nigdy mnie nie opuszcza. A co dla was jest szczęściem?

Na koniec mam dla was filmik jak moje miasto się cieszy. Powstaje teraz bardzo dużo filmików do piosenki "Happy" i bardzo się z tego cieszę. Mam nadzieje że wam się spodoba. 



Natyy :*

3 komentarze:

  1. Jak na drugi post, to jest dobrze powiększ zdjęcia tylko jeszcze ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstać rano i uśmiechnąć się przed lustrem - Piękna rada, na pewno ją zastosuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D