sobota, 12 kwietnia 2014

Witam was!


Chciałabym was serdecznie powitać w pierwszym poście na tym blogu. Bardzo się cieszę że w końcu się zmobilizowałam i go założyłam. Będę się tutaj dzielić nie tylko swoim nudnym życiem ale i także wieloma innymi rzeczami. A jakimi? To już sami będziecie musieli zobaczyć. Mam nadzieje że chętnie będziecie tutaj wchodzić. 
To teraz może coś o mnie. 
Mam na imię Natalia i już niedługo skończę 15 lat. Uwielbiam muzykę. Bez niej nie wyobrażałabym sobie życie. Mam najlepsze przyjaciółki pod słońcem do których mogę zadzwonić nawet o 3 w nocy. Uwielbiam także zwierzęta, modę i wiele innych rzeczy jak dziewczyny w moim wieku. 
I to na razie tyle. Więcej będzie mogli się dowiedzieć w kolejnych postach. 
Miłego czytania!
Natyy  :*

4 komentarze:

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D