niedziela, 13 kwietnia 2014

Parę rzeczy o mnie.

Ten post będzie poświęcony mojej osobie. 
Chciałabym abyście mogli mnie poznać trochę lepiej. A po za tym jest niedziela, jutro do szkoły a ja coś nie mam pomysłu na posta. 

Uważam że jestem dość "normalną" nastolatką która uwielbia słuchać muzyki, spotykać się ze znajomymi oraz chodzić na zakupy. Mam najlepszych przyjaciół na świecie bez których nie wyobrażam sobie życia. Są dla mnie wszystkim i to właśnie dzięki nim mogę powiedzieć że jestem szczęśliwa. 

W moim życiu nie brakuje miłosnych rozterek. Jestem osobą dość nieśmiałą dlatego trudno jest mi zagadać do chłopaka który mi się podoba. Jestem niestety nieszczęśliwie zakochana w chłopaku z mojej szkoły. Nawet nie wiecie ile bym dała aby zdobyć trochę odwagi i zagadać. 

Rodzina. Ahh. Mam młodsze rodzeństwo z którym nie dogaduję się zbyt dobrze. Z rodzicami też nie mam za dobrego kontaktu ale daje się przeżyć. Lecz wiem że gdybym ich nie miała moje życie było by nudne. Mimo tych wszystkich kłótni zależy mi na nich. 

Muzyka płynie we mnie. Uwielbiam słuchać ale i także pisać coś własnego. Kocham również czytać książki. Dzięki nim mogę przenieść się w całkiem inny wymiar. To wspaniałe uczucie. Od niedawna moją pasją stało się również blogowanie. Pewnego dnia czytając bloga mojej koleżanki tak bardzo mnie zainteresował że zechciałam założyć swojego. 

Jak na razie to tyle. Myślę że dowiedzieliście się trochę o mnie. A teraz tak w skrócie co jest dla mnie ważne: 

ღprzyjaźń ღmiłość ღrodzina ღmuzyka ღblogowanie ღzakupy ღżelki ღksiążki ღfilmy ღDary Anioła
ღuśmiech  ღwycieczki 

Dawajcie w komentarzach linki do swoich blogów. Chętnie poczytam coś ciekawego. 
Natyy :*


1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że napisałaś posta poświęconego tobie ;)
    Jesteś ciekawą osobą :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D