poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Zumba!

 
Dzisiaj chciałabym wam coś zaproponować a jest to Zumba. Powiem wam że miałam to dzisiaj na w-f i jest to idealny sposób aby połączyć ćwiczenia ze świetną zabawą. Jest to naprawdę męczące ale wydaje mi się że efekty będę po tym rewelacyjne. Możecie ćwiczyć sobie same w domu albo wybrać się do najbliższego klubu fitness i zapytać się o zajęcia. 
Jeśli jednak wybieracie ćwiczenia w domu to mam dla was filmik który dzisiaj sama oglądałam na w-f. Są na nim 3 tańce i taka jakby końcowa rozgrzewka aby nie mieć strasznych zakwasów.


Pamiętaj aby nie było to dla ciebie coś strasznego. Masz przy tym dobrze się bawić. Możliwe że na początku nie wszystkie kroki załapiesz gdyż są one czasami nie do końca jasne ale nie zniechęcaj się.
Życzę wam powodzenia w ćwiczeniach i mam nadzieje że spodoba wam się to tak bardzo jak mi. 
Naty :*
 

6 komentarzy:

  1. Miałam zapisywać się na zumbe, jednak zrezygnowałam :)
    Ale przyznam, że fajna sprawa! :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię zumbe ;) Świetny blog, napewno będę wpadać częściej ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię, ale ogólnie kocham taniec

    OdpowiedzUsuń
  4. My też często tańczymy zumbę na lekcjach w-fu i muszę powiedzieć, że baardzo to lubię *.*

    zapraszam, jeśli ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chodzę na Zumbę ;) Ale niestety chodzę od niedawna. To jest spoko. Szkoda że ja tego nie mam na lekcji w-fu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że w mojej szkole niema czegoś takiego na w-f :(
    Zumba jest naprawdę fajna, kilka razy byłam już na takich zajęciach :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D