czwartek, 1 maja 2014

Coraz cieplej więc postaw na spódniczki!

Na dworze robi się coraz cieplej więc czas najwyższy zajrzeć do swojej szafy i wyciągnąć spódniczki. 
Ale jaką najlepiej wybrać do swojej figury aby dobrze wyglądać a przede wszystkim dobrze się w niej czuć? Sama mam ten problem dlatego postanowiłam napisać parę rad jaką najlepiej wybrać. 

Maxi!
Spódnice maxi najlepiej pasują do osób wysokich, szczupłych o długich nogach. Nie polecam ich osobą które są niższego wzrostu bo mogą one zaburzyć proporcje sylwetki. Nie zależnie od pogody możecie je zakładać do wszystkiego 
Mini rozkloszowane! 
Te spódnice pasują do osób o szczupłych nogach i szerokich ramionach. Niekorzystnie wyglądać w niej będą osoby o masywnych udach albo o szerokiej pupie. 
Mini obcisła! 
Ta spódnica pasuje dla osób wysokich jak i niskich. Dobrze będą w niej wyglądać też osoby o zgrabnych nogach. Nie polecam ich osobą o szerokich biodrach gdyż spódnica dodatkowo je podkreśli. W spódnicy tej dobrze prezentować będą się osoby młode jak i w dojrzalszym wieku. 
Asymetryczna! 
Osoby o zgrabnych nogach oraz większej pupie będą prezentować się w niej idealnie. Osoby mające masywne kolana powinny unikać tego typu spódnic gdyż asymetryczne cięcie zwróci na nie uwagę. 

Mam nadzieje że choć w małym stopniu pomogłam wam w wyborze idealnej spódnicy. Nie bójcie się kupować ich w żywych kolorach. Pamiętajcie że przecież mamy wiosnę. 
Naty :*

10 komentarzy:

  1. Asymetryczna! najładniejsza! Strasznie mi się podoba. Fajnie by wyglądała jak by miała miętowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam rozkloszowane oraz spodniczki asymetryczne ♥ kocham tez sukieneczki hihi
    zapraszam do mnie : www.natally-nat.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsza rozkloszowana ! <3 :D
    Obserwuuję:)
    http://kasiahola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mini rozkloszowana to mój typ ! Uwielbiam takie spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne spódniczki
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog, zapraszam do siebie http://foolishmichelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne spódniczki! <3 http://4orever-is-a-long-time.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku jakie śliczne ♥!

    OdpowiedzUsuń
  9. Asymetryczna jest dla mnie idealna :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D