środa, 23 lipca 2014

Save me


Dzisiaj przychodzę do was z małą reklamą mojego najnowszego bloga z opowiadaniem. Ostatnio coś powiało świeżością w moim umyślę i postanowiłam spróbować swoich sił w pisaniu FanFiction. Byłabym wam bardzo wdzięczna gdybyście poświęcili parę minut na zajrzenie tam skomentowanie oraz dodanie się do obserwatorów. Dopiero zaczynam i chciałabym wiedzieć czy jest sens dalszego pisania. 
Jeśli i wy piszecie jakieś opowiadanie albo chcielibyście się podzielić czymś co w ostatnim czasie złapało was za serce to w komentarzu dodajcie linka a obiecuję że zajrzę na niego. 
Hmmm post dość krótki ale mam zamiar nadrobić moją dość długą nieobecność. 
Tak więc oto link do FF- Save me 
Zapraszam do zaglądnięcia oraz skomentowania. 
Natyy :*

6 komentarzy:

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D