piątek, 30 stycznia 2015

Nowy Rok=Wielki powrót

Witajcie kochani po bardzo, bardzo, bardzo długiej przerwie. Przepraszam was że posty przez ostatnie pół roku w ogóle się nie pojawiały ale to dlatego że zupełnie nie wiedziałam czym mogę was tutaj zainteresować. 
Lecz w końcu przyszedł czas na wielki powrót ze świeżymi pomysłami które mam nadzieje, że przypadną wam do gustu. Nie mogę ręczyć że posty będą pojawiać się regularnie ale będę starać się dodawać przynajmniej dwa w tygodniu. Wiecie szkoła, w tym roku testy gimnazjalne. Trzeba wziąć się ostro do nauki. 
Będę wam mega wdzięczna za komentarze w których napiszecie jakie posty chcielibyście widzieć na blogu. Mam sporo pomysłów ale zależało by mi również na czymś od was dlatego komentujcie. 
Wygląd bloga nie jest do końca dopracowany lecz w najbliższym czasie wszystko się zmieni. 
Dobra to na tyle tej krótkiej notki informującej o powrocie. Jeszcze dzisiaj postaram się dodać posta. 
Ściskam was kochani :*
Natyy

4 komentarze:

  1. Czekam na następny post :D
    http://crave-moja-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo. Nareszcie wróciłaś <3
    http://tinii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że wróciłaś! Czekam na kolejne posty ;) Ja również w tym roku piszę testy gimnazjalne :/
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz.
Każdy wywołuje uśmiech na mojej twarzy.
Krytykę też przyjmuję o ile będzie ona uzasadniona :D